duminică, 23 august 2009

IMI E RUSINE CA PORT NUMELE DE PALCONI

http://farm4.static.flickr.com/3116/3175829443_168e58c7d5_m.jpg


                                                                 "Prietenul la nevoie se cunoaste"
        
     Asa suna un vechi proverb rominesc,care din pacate sa adeverit si in  cazul meu.Pe la inceputul lunii l-am sunat pe Cirstea Florin |(STIE CA II PUBLIC TOT NUMELE SI M-A LASAT) sai cer numarul varului meu  Valentin P. ,Fiind varul meu si  Florin fiind prieten cu el  l-am itrebat ce mai face si mi-a zis ca de cind e cu aceasta "vedeta: Fabiana Stroe nuy m-ai baga lumea in seama.Mi-a zis sa nu ma obosesc sa nu-l sun ca nu-mi ca raspunde,pt ca si lui ii face la fel, dar sincer nu l-am crezut.Il cunosteam de mic si pot spune ca nu era asa.Dupa discutya cu Florin la-am sunat pe Vali,dar nu raspundea. L-am sunat pe Florin inapoi si l-am intrebat daca nu cumva e gresit numarul. Mi-a convirmat nr. am sunat de atitea ori, pt ca aveam o problema urgenta ,dar nu am putut da de el.Vazindu-mi dorinta foarte mare de ada de Vali, ma  intrebat ce am si daca ma poate ajuta.Restul nu mai este relevant, pt ca nu vreau saa crede ti cai fac reclam lui florin, dar am gasit la el ce varul meu nu a dorit sa faca:COMUNICAREA CU O RUDA , CARE AVEA NEVOIE DISPERATYA DE AJUTORUL LUI.
De ce imi este rusine?Pt ca a ajuns ca un strain sa ma ajute si varul meu nici nu a rasp la telefon?
M-am interesat mai mult de aceasta sta fata, dar nu ma incintat ce am aflat.Este o vedeta locala,care dupa spusele mai multor colegi din camera si camin unde sta a fost promovata de varul meu contra serviciilor sexuale.Am aflat ca este studenta la 2 facultati, care imi e greu sa cred ca le-ar face tot la pat.dar cine stie.
Chiar daca florin nu vrea am sa -i cer pozele si am sa public ,pe blogul citeva poze si convorbiri pe mesenger ale varului meu cu acesta fat, pt a vedea intreaga tar decenta varului meu si mai ales cum se ajunge vedeta azi:LA PAT.