miercuri, 2 septembrie 2009

STROE VALENTIN

Nu creadeam ca voi ajunge sa spun acesta propozitie.Ieri am vorbit cu Florin Cirstea, de fapt swa luat de mine,fiind acuzat de varul meu ,zicindu-i ca acest blog este tot al lui.
Fac precizarea ca blogul este in  totalitate al meu,iar materialele poatate imi apartin in totalitate.Ividia varului a intrecut orce limita, bachiar a ajuns sa fie nesimtire.
Ieri tot de de la florin am aflat ca acesta impostoare a fost in camin cautindu-l pe varul meu.Aceasta  "GODZILLA "a lumii muzicale,cum numeste Florin( pe buna dreptate) este in calduri.
Serios vorbind popularitate aceste domnisoare a scazut dramatic, iar acest fapt nu este pe plac ,mai ales ca si MILLENA TARAN,care este o adevarat cintareata a luat locul 2 la un festival , aderanjat-o faorte mult pe fufa de Fabiana.
Sunt curioasa pina unde va merge acesta fata pt a ajunge cit mai sus.
Tot de la Florin am aflat ca varul meu se zbate foarte mult pentru ea.INTREBAREA ESTE DE CE ATITA INTERES,DIN PARTEA VARULUI MEU,CIND PE PIATA MUZICALA SUNT CINTARETE MULT MAI TALENTATE ,CARE NU SUNT AJUTATE.
Varul meu drag, tine minte: BLOGUL ASTA E AL MEU ,IAR FLORIN CIRSTEA IMI ESTE UN ADEVARAT PRIETEN,CU CARE NU M-AM CULCAT SPRE DEOSEBIRE DE TINE CU FABIANA,DUPA CUM TU AI RECUNOSCUT.NU M-AI CAUTA NOD IN PAPURA,NU AM NEVOIE DE AJUTORUL TAU,PENTRU CA ORCUM NU MA AJUT.DACA NU ERAM NEAMURI MA AJUATAI IN SCHIMBUL UNEI PARTIDE DE SEX, ASA CUM AI FACUT CU MIHAELA, FABIANA SI ALTELE.....
IMI ESTE RUSINE CA AM ASEMENEA VAR,NU-I PORT PICA,DAR M-AI BINE STAU  SI MA RIDIC PE FORTELE MELE ,DECIT PE SEX  ASA CUM FACE EL CU FABIANA.